Opineo Zaufane Opinie Rzetelna Firma

                        

FAQ

Pytania które najczęściej się pojawiają przedstawiamy poniżej, jeśli maja państwo jakieś  wątpliwości jesteśmy pod telefonem   +48 789413480  lub e-mail : bok@ivicon.pl


czy produkty są nowe ?

Tak, wszystkie produkty są fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, zaplombowane, nie posiadają  simlocka operatora.

czy produkty mają gwarancję ?

Tak, wszystkie produkty mają gwarancję producenta  12 lub 24 miesiące.

czy gwarancja obowiązuje w Polsce ?

Tak, gwarancja obowiązuje w Polsce. Wraz z produktem otrzymujecie państwo FAKTURE IMIENNĄ  która uprawnia do skorzystania z GWARANCJI PRODUCENTA W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM lub z gwarancji producenta realizowanej przez sklep  w przypadku produktów Xiaomi . 

jaki czas ma gwarancja producenta ?

Gwarancja producenta to 12 miesięcy w przypadku Apple, Lenovo, HTC, Sony Playstation, gwarancja 24 miesięcy w przypadku Samsung, Huawei, LG, Sony, Xiaomi

jaki czas ma gwarancja sprzedawcy ?

W przypadku gwarancji sprzedawcy to 24 miesiące

z jakiej dystrybucji  pochodzą towary ?

Wszystkie towary pochodzą  z dystrybucji europejskiej lub polskiej.

kupuje jako firma, kiedy zgłosić  chęć otrzymania faktury VAT i kiedy ją dostanę ?

Dla firm wystawiamy  faktury VAT 0%,  należy to zgłosić  podczas składania zamówienia. Faktury wystawiane są dla przedsiębiorców którzy posiadają aktywny VAT-EU, wówczas wystawiona faktura jest ze stawka VAT 0%.

złożyłem błędne zamówienie jak je poprawić ?

W momencie przesłania go na podany adres, anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt bok@ivicon.pl lub tel. +48 789413480

jak zmienić zamówienie ?

W momencie przesłania go na podany adres, anulowanie jest niemożliwe. W celu modyfikacji dostawy, maila, sposobu płatności prosimy o jak najszybszy kontakt bok@ivicon.pl lub tel. +48 789413480

jak sprawdzić stan realizacji zamówienia ?

W mailu otrzymasz numer listu przewozowego oraz na stronie znajduje się link do strony firmy kurierskiej na której na bieżąco możesz śledzić przesyłkę.

jak długo będę czekał na przesyłkę ?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Na czas otrzymania paczki składają się termin wysyłki plus czas dostawy.

jakie są formy dostawy ?

Dostawa odbywa się poprzez firmę kurierską DPD lub do dowolnego punktu DPD Pickup na terenie Polski.

czy wysyłacie poza terytorium Polski i jaki jest koszt ?

Tak wysyłamy poza granice Polski.  Koszty wysyłki ustalane są indywidualnie, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

ile zapłacę za przesyłkę ?

Zależy to od formy płatności - za pobraniem u kuriera dopłata wynosi  5,00 zł, DPD pickup dopłata zależna jest od produktu,  poprzez płatnośc PayPal dopłata zalezna jest od ceny produktu. Przy pozostałych płatnościach dostawa jest bezpłatna. 

jak zapłacić za przesyłkę ?

Dla klientów będących konsumentami  poprzez płatność elektroniczną Cashbill,  przelew tradycyjny na rachunek bankowy oraz poprzez płatność kurierowi przy dostawie, dla firm płatność na rachunek bankowy.  W przypadku wysyłki poza granice Polski nie dotyczy płatności kurierowi.

czy mogę odebrać osobiście ?.

Ze względów logistycznych nie prowadzimy odbioru osobistego.

gdzie znajdę instrukcję obsługi oraz kartę gwarancyjną ?

Ze względu na duże rozmiary instrukcji obsługi, a małe pudełka producenci zamieszczają to na swojej stronie internetowej. W razie problemów ze znalezieniem strony, chętnie służymy pomocą pod numerem tel. + 48 789413480lub sklep@ivicon.pl.

co zrobić jeśli chcę zwrócić produkt ?

Tak, można oddać zgodnie z ustawą z dna 30 maja 2014r  o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 poz.827 z późniejszymi zmianami) do 14 dni, towar musi być nieużywany w oryginalnym opakowaniu wraz z fakturą. W tym celu wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny w zakładce dokumenty i wyślij na bok@ivicon.pl

jak zareklamować towar ?

W celu reklamacji towaru należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny w zakładce dokumenty. Reklamacji nie podlegają – uszkodzenia mechaniczne, oraz niewłaściwe użytkowanie.

czy jest menu w języku polskim ?

Tak, menu jest w języku polskim.

czy jest system ratalny ?

Niestety nie , ale niebawem zostanie wdrożony system ratalny.









Bestsellery


Przystępne ceny
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.